You are currently viewing טייטום נ' יאניס בקרב לספרים שכופה משחק 7, גולדן סטייט סוגרת עניין ביום שישי הגדול/ דור בלוך

טייטום נ' יאניס בקרב לספרים שכופה משחק 7, גולדן סטייט סוגרת עניין ביום שישי הגדול/ דור בלוך

מילווקי באקס 95 (3) – בוסטון סלטיקס 108 (3):

אם במשחק הקודם ריבאונד ההתקפה והשלשות שצללו פנימה ברבע הרביעי אפשרו למילווקי לעשות קמבאק ולנצח את בוסטון בחוץ, הפעם היו אלה השלשות של בוסטון שצללו פנימה והכריעו דו קרב אדיר בין שני השחקנים הכי טובים בפלייאוף עד כה.

אחרי רבע ראשון צמוד יכולת נהדרת של טייטום הובילה את בוסטון ליתרון 10 במחצית. היתרון נשמר פחות או יותר והגיע לשיא של 18 עם 8 נקודות רצופות עבור בוסטון של בראון ברבע השלישי. אבל ראינו כבר שמילווקי הזאת לא מוותרת בוודאי לא בביתה, ו-8 נקודות רצופות עם שלשה של קונטון וסל ועבירה של יאניס צמצמו ל-8. טייטום דאג להחזיר ל-14 לפני סוף הרבע השלישי, אבל מילווקי פתחה נהדר את הרבע הרביעי ושלשה של יאניס צמצמה ל-4 הפרש בלבד.

אבל הפעם לבוסטון לא הייתה שום כוונה לאפשר קמבאק של מילווקי שיסגור עניין בסדרה, ובמיוחד ג'ייסון טייטום לא היה מוכן לתרחשי כזה. 10 נקודות שלו ב-2 דקות, ועוד שלשה נהדרת של בראון סגרו למעשה עניין 5 דקות לסיום.

בערב היסטורי של יאניס וטייטום, מה שהכריע את המשחק היה הקליעה משלוש. 24% בלבד היו למילווקי שמאוד התקשו בעוד בוסטון במיוחד במחצית השניה הייתה קלינית מהטווח וסיימה עם 40%.

יאניס כאמור עשה את כל מה שאפשר אנושית לעשות במשחק כדורסל עם 41 כולל 14 מ-15 מהעונשין, נקודה שהוא לא בהכרח הצטיין בה העונה כשהוא מוסיף גם 20 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לצד 6 איבודים. אבל בדקות שהוא לא היה על המגרש למילווקי לא היה שום פתרון התקפי כשברוק לופז ממשיך להיות חלש להחריד והפעם בובי פורטיס לא הצליח לנפק תרומה משמעותית. ג'רו הולידיי היה גם כן חלש למדי בהתקפה ומילווקי תצטרך יותר ממנו במשחק מספר 5 בהנחה שמידלטון לא חוזר. גרייסון אלן היה מחריד ם 1-7 מהשדה ופשוט לא ה יכל להישאר על המרש, לעומתו פט קונטון היה מצוין והראה יכולת חדירה וסיומת טובה מאוד בטבעת וסיים עם 14.

בצד השני במשחקו הטוב בקריירה ולדעת רבים המשחק הטוב ביותר של שחקן בוסטון מאז לארי בירד ג'ייסון טייטום היה אלוהי בשני צדי המגרש וסיים עם 46 נקודות באחוזים טובים. בראון הוסיף 22 וסמארט סיים עם 21 לסלטיקס שיקוו לאותו תמהיל של יכולת הגנתית מצוינת עם קליעה סבירה משלוש כדי לנצח את משחק מספר 7 בבית.

אני כבר לא יכול לחכות.

גולדן סטייט ווריורס 110 (4) – ממפיס גריזליס 96 (2):

קלי תומפסון, סטף קארי ודריימונד גרין חגגו כמו שהם לא חגגו אף סיום סידרה שלא הייתה גמר, כמו שהם לא חגגו כבר לפחות 3 שנים, הם חגגו חזרה לגמר מערב, הם חגגו את זה שהם עדיין ביחד, ועדיין חזקים אחרי כל השנים.

זכאי מכולם לחגיגה הוא קליי תומפסון שחזר מפציעה מחרידה, הוא כבר לא אותו קליי אין לו את האתלטיות והליגה כולה הלכה קדימה בתחום הזה כך שהגנתית הוא הפך מיתרון לכנראה חיסרון, אבל הלילה הזה כל זה לא שינה.

הווריורס פתחו נפלא ואחרי פיגור 0-4 מהיר, שלשות של קארי ושתיים של קליי, לצד יכולת נהדרת של גרין בשני צידי המגרש, העלו אותה ליתרון 7 כאשר גם דמיון לי נותן דקוות איכותיות ברבע הראשון.

אבל ממפיס הזאת כבר הוכיחה לא פעם שהיא לא קבוצה שנשברת, דילון ברוקס קלע 8 נקודות בדרך למשחקו ההתקפי הטוב בסדרה כדי לשמור את הגריזליס במשחק.

שני הרבעים הבאים התאפיינו בהפרש שנע מצד לצד כשסל של מלטון בסוף הרבע השלישי קבע נקודה יתרון בלבד לוויריורס והרבה דפיקות לב מואצות באוראקל ארינה.

6:55 לסיום שלה של ביין העלתה את ממפיס ליתרון נקודה, אבל בנקודה הזאת הווריורס החליטו שמספיק. 5 רצופות של וויגינס, שלשה של קארי ועוד דאנק של גרין קבעו 8 הפרשלווריורס, ושלשה של קארי מ-31 פיט ועוד אחת של קליי מ-28 סגרו עניין סופית.

ממפיס, דיי כצפוי יש להודות יוצאת עם מחמאות מפלייאוף נהדר, כשהם עושים צעד גדול קדימה כקבוצה צעירה, אם כי גם עם סימני שאלה לגבי השאלה מה הצעד הבא שלה בעצם, האם להביא את כוכב לצד מוראנט? האם להחזיר את אותו הסגל? ואיך להסתכל על העובדה שהקבוצה נראתה טוב אותה מידה עם מוראנט ובלעדיו?

דילון ברוקס כאמור כנראה במשחקו הטוב בקריירה, סיים עם 30 נקודות שלא הספיקו. ביין היה מצוין גם הא וסיים עם 25, אבל מלבדם לממפיס לא היו דיי כלים התקפיים להתמודד עם הווריורס בערב קליעה טוב של הספלאש בראדרס.

קליי תומפסון כאמור היה גיבור הערב עם 30 נקודות ב-8 מ-14 לשלוש. קארי הוסיף 29, ורבע רביעי טוב אחרי 3 רבעים בינוניים. וויגינס הוסיף 18 ו-10 ריבאונדים. עוד ראוי לציון דריימונד גרין שקלע 14 והוסיף 16 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. תאהבו אותו או לא, הוא עדיין אבן פינה באחת הקבוצות האייקוניות בהיסטוריה.

וכעת, ככל הנראה, אתגר גדול בהרבה מול קבוצה בשלה בהרבה – הפיניקס סאנס.

Subscribe
Notify of
67 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
2 years ago

למיטב הבנתי הסאנס הפסידו במשחק 6.
הכל פתוח.

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  dor bloch

זו תגובה של אוהד סאנס בפאניקה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

🙂
ויש סיבה מאד טובה להיות בפאניקה. שמה לוקה דונקיץ
אם….. אם החלום יתגשם והסלטיקס סוף סוף יגיעו לגמר הגדול אני חושש יותר מלוקה מאשר מפיניקס כולה.
אם….

ברבור שחור
ברבור שחור
2 years ago

"קליי תומפסון שחזר מפציעה מחרידה, הוא כבר לא אותו קליי אין לו את האתלטיות והליגה כולה הלכה קדימה בתחום הזה כך שהגנתית הוא הפך מיתרון לכנראה חיסרון, אבל הלילה הזה כל זה לא שינה"

זה ממש לא נכון דור, הוא שומר על הגארדים הטובים של ממפיס כדי לא לעייף את סטף וגם עוזר לאחרים בהגנה, השחקן הכי משפיע בהגנה אחרי דריימונד.
הנרטיב משפיע עליך

Jonathan
Editor
2 years ago

מסכים. היו לו גם כמה מהלכי הגנה לפנתיאון (כמו החסימה עמוק ברבע הרביעי).

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  dor bloch

ראיתי מעט מאוד הבדל ואם כבר – יש גם יותר כוח והזינוק לא נפגע.
בהתחשב בזה שיש גם פקטור של גיל (תראה מה השנתיים האלו עשו להארדן) ובהתחשב בזה שלקליי היו תקופות רעות גם בשיא – ההבדל מפעם זה נראטיב שמפומפם יותר מידי.

Hen
Hen
2 years ago

קליי עשה היטם מהלכים מדהימים בהגנה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראיתי בדיליי שבת וכאלה – טייטום וואו! יודוקה וואו וואו!! הסלטיקס מדהימים אין מילים כדורסל קשוח וחכם עם יכולת קליעה והרבה הרבה אופי. ניצחו פעמיים במילווקי אנביליביט.
יאניס מדהים אבל מהדרה הראשונה הוציא את כל החברים מהמשחק. רק קונאטון עם סלים מהקבר, וקצת הולידיי. יאניס חייב להבין שבלי החברים יהיה לו כמעט בלתי אפשרי. תאכלס בוסטון כבר זרקו שני משחקים – הם יותר טובים.
גיא – ראש בראש על הבירה ביום ראשון. נראה לי שאתה הולך לקחת את זה. גיים 7 בגארדן – מתי בפעם האחרונה בוסטון הפסידה את זה? (לברון?)

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

בפעם האחרונה שהסלטיקס הפסידו משחק 7 בבית,
היידו טורקוגולו הוביל עם האוורד את אורלנדו לניצחון אדיר בבוסטון במשחק בו הסלטיקס שבקו (2009)

גיא הירוק
Admin
2 years ago

(הפעם האחרונה לפני לברון אותו ציינת, כמובן)

Yinon Yavor
Editor
2 years ago

לפי מה שאני זוכר, לברון ניצח שם את משחק 6, לא 7

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Yinon Yavor

7, היה 3-3 והמשחק האחרון היה בגארדן

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  Yinon Yavor

גיים 6 עם מיאמי במשחק הדחה בבוסטון, לברון בתצוגת ענק ועם הניצחון.
ועם קליבלנד ניצח גיים 7 בסדרה די מעפנה שהגיעה איכשהו ל-7 משחקים.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Smiley

זכרתי את זה כמובן תודה סמיילי ותודה גיא את ההוא כבר קצת שכחתי 😀
מדהים כמה טייטום צעיר וכמה הוא כבר עבר.

Yinon Yavor
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

וואלה את זה שכחתי לגמרי…

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  Smiley

וואי לברון איזה מלך.
מה ש-4 שנים עושות

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

יפ, הם יותר טובים. הייתי עיקש בזה גם כשהיו עם הגב לקיר לאורך הסידרה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכון. אמרת את זה מההתחלה. הם באמת יותר טובים והיו צריכים כבר לסגור את הסדרה. בכדורסל שלא כמו בכדורגל – בדרך כלל הטובים מנצחים – מעניין מה יהיה במשחק 7. קשה לי לראות את מילווקי מנצחים שלושה משחקים בחוץ בסדרה הזאת, במיוחד אחרי שבשניים האחרונים הם פיגרו בדו ספרתי בחלקים משמעותיים של המשחק.

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

מסכים עם הכל – בוסטון ינצחו ואכן היו צריכים לגמור את זה הרבה קודם.
אבל ב-7 זה טוב לבראקט שלי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הבראקט שלי מרוט ושחוט, במזרח הוא קרס טוטאלית, במערב יש לי גמר איזורי ג"ס נגד פיניקס. לא אכפת לי להתבדקות בגזרה של פיניקס, דאלאס הכי מלהיבים אותי מכל הקבוצות השנה (האמת שגם בוסטון מדהימים. יודוקה משחק אותה ביג טיים)

גיא הירוק
Admin
2 years ago

מי שניצחו את המשחק הלילה עבור גולדן הם הקו הקדמי בראשותו של לוני.
22 ריבאונדים היו לו במשחק, חצי מהם בהתקפה.
לגולדן היו 25 ריבאונדים בהתקפה בסך הכל,
וזה עשה את ההבדל.

Dor
Dor
2 years ago

70 ריבאונדים סהכ. מטורף. זה לא איזה שיא?

לירון
לירון
2 years ago
Reply to  Dor

השיא מאז שנות ה-80 הוא של הספרס – 75 מול דנבר ב 1983. בשנות ה-60 אם אני לא טועה היה 100 ריבאונדים של הסלטיקס במשחק פלייאוף

IDO
IDO
2 years ago

תודה דור. יום משחקים מאד מהנה.
בכלל נכנסים לתקופה מעולה בשנה. הלילה חצאים וגמר באיטליה. אירוויזיון. שתי משחקי שבע. גמרים אזוריים. שבוע אחרון בגירו. אליפות צרפת. סדרת גמר אנביאיי ולקינוח ווימבלדון.

Jonathan
Editor
2 years ago

תודה דור.
קרב הירו בול ענק במילוואי ונקווה שהסלטיקס כן יצליחו לסגור עניין במשחק 7. סדרה לפנתיאון.
*
קוון לוני נתן משחק מעולם אחר. עד משחק 4 זו הייתה סדרה עם הרבה לכלוך על המגרש ומחוץ למגרש. בשני המשחקים האחרונים (לקודם ג"ס הגיעה רק בגופה, או כגופה) ירדו הטונים. וזה יופי להיפרד ככה.
ממפיס מספיק צעירים כדי לחזור לפחות באותה הרמה בעונה הבאה. מה שכן, מוראנט יהיה חייב ללמוד להתחיל לשמור.

Smiley
Editor
2 years ago

David Aldridge
@davidaldridgedc
"The Night Kevon Looney and Andrew Wiggins got the Warriors to the Western Conference finals" are words I didn’t think I’d type any time soon.

ברבור שחור
ברבור שחור
2 years ago
Reply to  Smiley

הגזמה בגודל של קליקבייט..אין ספק שלווריורס לא היה סיכוי בלי ההזדמנויות השניות והחיפוי בריבאונד.
משהו קרה לקליעה של הגארדים,בחיירת הזריקות שלהם בלי קר על הספסל פשוט מזעזעת

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

לוני היה מטורף. היו פעמים שממפיס נראו כאילו הוא תופס ריבאונדים בשבילם אז הם זזים הצידה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

המשחק בין בוסטון למילוואקי היה פשוט מדהים, ותודה גדולה ליתוש שעקיצותיו העירו אותי ואיפשרו לי לצפות בזה, בדרך כלל אני לא קם למשחק המוקדם. שתי קבוצות אדירות, משחק ללא נפילות משמעותיות, פשוט רמה גבוהה לאורך כל הדרך, ולעומק כמעט כל הרוטציה. ממש חבל, וכמעט לא הוגן שרק אחת מהן תמשיך לשלב הבא. מיאמי לא מפחדים מכלום, אבל אם יש משהו לפחד ממנו, זו המחשבה שאחת מהשתיים הללו תחכה בגמר האזורי.
.
הצליפות משלוש, של טייטום ובכלל, לא באו על חשבון הנעת הכדור אלא השתלבו בה והעלו זכרונות מ-2014 – כדורסל כמו שכדורסל צריך להיות.
.
דרק וייט היה אדיר זה לא מילה – איזה שחקן חכם, חזק ואמיץ, כל הדרך מדיוויזיה שתיים במכללות והבחירה ה-29 בדראפט ועד למשחק אתמול, פשוט מסלול התפתחות מעורר הערכה.
.
יאניס הוא פשוט מעצמת כדורסל עם דומיננטיות ברמות צ'מברליין ולברון, הוא עולה בדירוג ההיסטורי כל עונה, כל סדרה והשבוע גם כל משחק.
.
לוחמים לא ראיתי, אבל לפי הסיקור, תודה רבה דור!, הם לפחות נלחמו הפעם (פון אינטנדד), וזה תנאי הכרחי להמשך. ממפיס, אם לא יהיו תקלות מיוחדות, יחזרו חזקים יותר בשנה הבאה, וסך הכל יכולים להיות מרוצים מהסדרה האחרונה – אני, לפחות, הערכתי שיכול היה להיות גרוע יותר, בטח בלי ג'ה.

Avri
Avri
2 years ago

יאניס הורפורד יאדה יאדה יאדה. השלשות של בוסטון נכנסות? תם הטקס תודה רבה לכולם אפשר ללכת הביתה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Avri

אל יתהולל. יש לכם משחק 7 על הראש

Avri
Avri
2 years ago

ממש לא מתהולל. אם השלשות לא יכנסו אז הלך עלינו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Avri

לחלופין אם השלשות של מילווקי יתחילו ליפול פנימה אתם תהיו בצרות לא פחות גדולות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אמרתי את זה ראשון עוד באמצע המשחק השישי כמדומני, בוסטון ינצחו או יפסידו את המשחקים לא בהגנה ולא בקליעה אלא בריבאונד. במשחק 6 הם הוכו שוק על ירך בריבאונד, במשחק הזה הם היו דיי קרובים למילווקי. זו הסיבה העיקרית לניצחון לטעמי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דברים אחרונים\
השיפוט היום היה הוגן
יודוקה נתן תצוגת אימון כמעט מושלמת
טייטום סופרסטאר
שמישהו יגיד לשופטים לראות שוב ושוב כניסות של טייטום ושל יאניס לצל. יש צעדים בשני הצדדים אבל אצל יאניס זה מוגזם בצורה שלא תתואר.
ברבות מהכניסות של טייטום ויאניס לא נשרקות עבירות לטובתם וגם פה יאניס מנצח בגדול כי שורקים הרבה יותר לטובתו. מה שנשאר לטייטום למלמל משהו לשופטים אבל זה לא עוזר כי הוא רק דרג זוטר.
זהו, מיציתי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ואחרון אחרון חביב, יש לנו רסמי IPL= injure prone LORD cxkyhex
רוברט וויליאמס השלישי, זה שמו. חרסינה סינית…..

דה שוט
דה שוט
2 years ago

רזיאל אברי ולאסוף – ברכות – מגיע לכם לשמוח – רכבת הרים אתם עוברים השנה. אתם גיבורים

IDO
IDO
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה לא נגמר עד שאני מכריז את המשחק הבא. אדוני יחכה בסבלנות.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  IDO

אתה עם 100% אפקטיבי בהכרזות
אני מחכה
ד״א כתבת יפה למעלה על העונה המטורפת בעל הענפים ורק שכחת לציין שבתוך כל הסלאט הזה היה צריך להיות גם מונדיאל ביוני שנדחה לחורף מטעמי מזג אוויר ושחיתות 🙂

IDO
IDO
2 years ago

שנה שעברה הקונצנזוס היה שמילוויקי נצחו בגלל כל ההעדרויות של הקוביד והפציעות, אבל הם היו ללא תחרות. השנה יש להם בלי עין הרע תחרות.
אני אציין שבעמדה הכי חשובה בודנהולצר בכיר. השחקן הטוב שלו הוא הכי טוב בליגה. והולידי ולופז תמיד האים למשחקים גדולים.
אלוהים גדול!

NFS
NFS
2 years ago

משחק נהדר בין הסלטיקס לבאקס. מגיע לסדרה הזו משחק 7. בפריוויו הערכתי שבוסטון ינצחו את זה, קבוצה אדירה עם פיינאלז מטריאל.
.
ווריורס – נו, היה די צפוי. כשממול ברוקס זורק וזורק ודי קולע, אבל קלארק לא קולע ולא לוקח ריבאונדים, אז מספיק ניצוץ מהספלאש לסגור את הסיפור. מול פיניקס זה יהיה הרבה יותר מאתגר. (או דאלאס, 90% פיניקס).

IDO
IDO
2 years ago
Reply to  NFS

פיניקס לוחמים תהיה סדרה ענקית! הם מאה אחוז עולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

מעדיף את לוקה הוא ישבור עליהם את כל השיאים וניגובים אין להם דרך לעצור אותו או את ברונסון. לך תדע מה יהיה עם כריס פול זה קצת ריסקי לסמוך עליו מול סטף

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה רבה דור
.
ממפיס נראים כמו הדבר האמיתי. עם ג'ה, ביין, טריפל J, אסופת משלימים טובים וים של בחירות בשנים הבאות הם פשוט מפחידים. אה וג'ניקס. איזה מאמן מדהים הוא. לקנא בהם.

חתוליו
חתוליו
2 years ago

ממפיס צריכים להחליט מה הם רוצים יותר בשנים הקרובות- למכור חולצות של ג'ה או להפוך לקונטנדרית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  חתוליו

זה נראה לי ההחלטה של גס למכור את סטף או להיות קבוצה שמנצחת רק שכוכבי היריבות פצועים או עם קווין דוראנט.

Jonathan
Editor
2 years ago

מישהו קם במצב רוח לא טוב…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

רשמית הרכבת של "תמכרו את ג'ה עכשיו כשהמניה שלו בשיא ותבנו סביב ביין" עומדת לצאת מהרכבת. הזדמנות אחרונה לקנות כרטיסים, ובמיוחד לקרון הא-שינה שמקנה זכות להגיד פעמיים ביום "אמרתי לכם" בלי קשר לתוצאות או מה יהיה בפועל.
תקנו בעשר הדקות הקרובות ותקבלו שובר למשחק פלייאוף טוב ויציב של דילון ברוקס. ניתן למימוש רק ביומו של דורין, כשהשמש והירח נראים בו זמנית, כשהדשא יפסיק לגדול, בין השעות 13:00-12:59.

עגל
עגל
2 years ago

בוסטון-מילווקי היה משחק נפלא. אסור להחמיץ את משחק 7
ממפיס הפסידה כצפוי. נכון, ג'ה צריך ללמוד לשחק עם הקבוצה כך שיתמקסמו היכולות של כולם.
ועדיין, ב-5 הדקות האחרונות צריך את ג'ה כמו שהוא עכשיו, מתאבד שיעי על הסל, מוציא עבירה או סתם קולע. לממפיס חסרות אופציות בסיומי משחק. שני משחקים הם הפסידו ככה בגלל שג'ה לא שיחק.

birdman
birdman
2 years ago

ברבע הראשון בוסטון השליחה לשלוש כדרך-משחק, אך ויתרה על ריבאונד התקפה. זה שיקול מוטעה כי בזריקות לשלוש הריבאונד נופל רחוק מהטבעת.
מה לא אמרו על יאניס, "השחקן הטוב בעולם" וכו', מדובר בשחקן עם כניסות פרועות ואלימות לסל, כאשר במקרים רבים הן מטובלות בצעדים. כל פעם שהוא מתקרנף לסל, לדעתי, היריב צריך לנסות להוציא עבירת תוקף. המשחק שלו זה רמאות.

YY
YY
2 years ago

לקראת משחק 7 בסדרה פניקס-דאלאס, מעניין להתחיל להסתכל על יתרון הביתיות.
לבוסטון ולמילווקי לא ממש חשוב מי ינצח בסדרה הנ"ל. מי מהן שתעלה תהיה בכל מקרה בחיסרון ביתיות עד לסיום.
לעומת זאת, הווריורס ירצו לראות את דאלאס עולה, כי זה יבטיח להם יתרון ביתיות עד לסיום (יש להם רקורד טוב יותר מאשר לבוסטון ולמילווקי, ואותו רקורד כמו מיאמי, אבל הם ניצחו את הסדרה הפנימית בין שתי הקבוצות).
גם מיאמי ירצו לראות את דאלאס עולה כי זה נותן להם סיכוי ליתרון ביתיות בגמר ה-NBA אם דאלאס תעלה.

Yinon Yavor
Editor
2 years ago
Reply to  YY

כלומר אם פיניקס עולים בכל מקרה יתרון הביתיות למערב?

YY
YY
2 years ago
Reply to  Yinon Yavor

בדיוק

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  Yinon Yavor

כנראה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחח
אוי כמה קיירי דוש
פשוט תקראו ותראו מה האפס הזה רוצה עכשיו,אם אני הבעלים של הנטס אני מעיף אותו מכל המדרגות
https://cavaliersnation.com/2022/05/13/report-kyrie-irving-wanted-lebron-james-like-control-with-brooklyn-nets/?fbclid=IwAR3jF8assyHarZhqis262ZPP2ZHEmDniv6kvDWo3DtywWJVxhE0yUEYP_Os

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

המשחק הזה של גרין הראה עד גמה שמעון רםה הבנה לגבי גרין שאמנם אין לא יעולת התקפית מרשימה אך הוא שחקן עם חכמת משחק גבוהה והגנה מעולה, ריבאונדר משובח ומוסר מצוין ושחקן חשוב מאוד במבנה הסגל של הלוחמים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

יאניס קלע 44 נק' אך למרות מספר הנק', לא היה לו יום קליעה טוב עם פחות מ-45% משתיים שזה בינוני מינוס לשחקן כמו יאניס. לטייטום היו אחוזים טובים יותר.

במשחק השני ברוקס היה גם הוא במשחק קליעה רע משתיים עם 13-4. רק ביין משתי הקבוצות היה בכושר קליעה כללי נהדר עם 16-9 מהשדה שמהם 7-4 מהשלוש

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

לטייטם 17-10 משתיים לעומת 27-12 ליאניס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

ממפיס והלוחמים לא הטיבונלקלוע משתיים עם כ-40% ללוחמים ו31.7% לממפיס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

*לא הטיבו לקלוע